Wednesday, April 1, 2015

Що треба робити для поліпшення солонцюватих ґрунтів в садах

Найбільший відсоток солі міститься в шарах підгрунтових. У верхніх шарах відсоток солі якщо і є, то в більшості випадків дуже незначний, що дозволяє культивувати багато рослин, які не пускають далеко вглиб коріння. Але при невмілому поводженні з грунтами, що мають солонцюватих підґрунтя, їх можна довести до ступеня чистих солончаків, на яких і рости нічого вже не буде.

Сіль легко розчинна у воді. Коли ми виробляємо полив, коли йде дощ або тане сніг, вода, просочуючись з верхніх шарів грунту в нижні, захоплює із собою знаходиться в грунті сіль у більш низькі шари землі. З настанням же посухи вода з нижніх шарів грунту по капілярних судинах піднімається у верхні, звідки вже під впливом великого тепла випаровується в повітря. Піднімаючись з нижніх шарів, вона піднімає і розчинену в ній сіль. Випаровуватися ж у повітря сіль, як вода, не може, а назад піти вниз без води їй теж не можна, і ось чим довше період посух і чим більше в підгрунтової воді солі, тим її все більше і більше накопичується у верхньому, колись родючому шарі. Таким чином відбувається засолонення грунту.

Для того щоб цього не відбувалося, необхідно не допускати зворотного підйому води. Досягається це притенением грунту живим або мертвим покривом. При садових насадженнях, з успіхом можна застосовувати великий, навіть неразложившихся гній або посів кормових трав. При культурах же дрібних, невеликий перегній. Краще зайвий раз чи два садову ділянку в посуху полити і, щоб уникнути згубного впливу скупчення вод підгрунтя, в низьких місцях ділянки проробити стічні канави, щоб уникнути його засолонення.

1 comment:

  1. ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.gelios.lutsk.ua glk-egoza.ru gbuzvomsp.ru gmprvolg.ru v.goblinfilm.online www.god-kino.ru gold-rush-online.ru graphomaniac.ru gornoesp.ru gorodmirny.ru