Friday, March 27, 2015

Пам'яті Журавля

Пам'яті Журавеля- ранньо-корт середнього дозрівання Пам'яті Журавля - корт ранньо-середнього дозрівання, відноситься до комплексноустойчівим сортам. Міжвидовий столовий сорт молдавської селекції. Лист середньої величини, майже цілісний або слаборассеченний. Гроно середня або велика, циліндро-конічна, среднеплотная. Середня маса грона 200-300 г.

Ягода овальна, чорна, вище середнього розміру, маса 4 м Шкірочка товста, котра рветься. М'якоть м'ясисто-соковита. Смак простий. Цукристість 14-16 г / 100 мл при кислотності 5-6 г / л. Елементи плодоносності середнього рівня, врожайність висока. Товарність і транспортабельність врожаю хороші.

Кущі середньорослі із задовільним визріванням лози. Практично стійкий до мілдью, сірої гнилі. -24 ... -26 ° С Витримує морози до. Рекомендуються високоштамбовие формування кущів з короткою обрізкою лоз на 2-3 очка і навантаженням пагонів 20-25.

1 comment:

  1. Привіт, всі, я Адрік Вадим, який мешкає в місті Курган, я хочу поділитися з вами усіма тут про те, як пан Бенджамін допомагає мені з позикою в 15 000 000,00 рублів для початку доставки харчових напоїв після того, як я працюю в кілька готелів тут, у кургані, лише щоб заробити на життя, але, на жаль, я все ще відчував труднощі з оплатою орендної плати, але я дякую Богу, що зараз я працюю на наймах з 5 працівниками, які працюють під моєю опікою. Просто якщо ви шукаєте фінансової свободи, я порадитиму вам зв’язатися з паном Бенджаміном, надіславши цей електронний лист нижче, а також номер додатка. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.gelios.lutsk.ua glk-egoza.ru gbuzvomsp.ru gmprvolg.ru v.goblinfilm.online www.god-kino.ru gold-rush-online.ru graphomaniac.ru gornoesp.ru gorodmirny.ru